Tuesday, April 26, 2011

~sangat TERASA~

mood::blurr bru blik exam..abes pluru ak menmbak ney arie..apa la nk jdi..


sungguh aku tersa ngan sikap korang..knapa kita da x mcm dlu..da x smesra dlu..bila ak dengan korang aku tersa sperti dengan orang laen..tersa seperti aku mnumpang berkawan dngan org yg aku tidak kenal..sekarang setiap perkra yg kmu lakukan sumanya tnpa pngetahuan aku o ajak aku lgi..hang out,joging,msak suma tnpa aku suda..sumanya kamu n kamu n kwn baru kamu itu..tpi knapa time hndak mntak tlg wahh!!! manis mulut ibrat sgunung gula ngan aku..bukan aku mengungkit tpi aku betol2 terasa ngan sikap kamu sekarang..apa salah aku ngan kamu suma ckp ja..mna taw aku bole perbtol kslahan aku itu..ini tidak bila aku bersama korang sperti aku ney x wujud...btol la ckp seorg pncramah masa mggu seerat salam msa mula2 msuk u dlu.."mula2 brkwn ramai lma2 da brpch skit demi sdkit"..kalau la itu keputusan korang baek aku undur diri saja..AKU REDHA~~
untuk kamu::

RINDU TERPENDAM

Sahabat,
Ada kalanya  suka ada kalanya benci
Ada kalanya marah ada kalanya saying
Ada kalanya diperhatikan ada kalanya diabaikan
Namun bukan niat untuk benci tapi bertambah sayang.

Sahabat,
Kadang-kadang menjadikan  rasa lelah
Kadang-kadang menjadikan  kita marah
Kadang-kadang  timbuh rasa mengjengkelkan
Tapi semua itu yang menjadikan hubungan kita indah.

Sahabat,
Kamu ibarat anugerah Tuhan buat aku
Ketawa riang bersama
Cemburu dengan perhubungan kita tidak kita layan
Kita tetap dengan cara kita.


Sahabat,
Selalu disisi itu janji kita
Sama-sama kita melangkah ke puncak gading
Kamu ke selatan aku ke kepulauan borneo
Sama-sama menuntut ilmu.

Sahabat,
Tapi semua itu telah berlalu pergi bagaikan angin yang bertiaup kencang
Kini tidakku kenali siapakah kamu
Tidakku kesan apa membuatkan kamu begitu
Kini..bintang aku jadikan teman bercerita
Ibaratkan kamu yang mendengar
Tapi..pertanyaanku tiada jawapan seperti bersama kamu.
(karyaku tuk pemikiran n penulisan kreatif)

p/s:thanks 2 miera idora(fB name) sbb byk bgi support tuk ak..TVM..

No comments:

Post a Comment