Saturday, March 12, 2011

T.E.R.I.M.A. K.A.S.I.H

ahad::12-mar-2011
jam::10.34p.m
moda::layan lagu MCR..(baru rock beb!!)

saHabaT suSah seNangku


nama dya NOR SHAMIRA SHARIFF...rindunya ngan dya...sahabatku susah senang menangis suma dekat dya..syukur sangat2 dpt shbat cm dya...ada brsama dya asa cm diri ku d jaga..dya kakak jga adik 2..hihihi...
x byak sgt gmbar ngan dya aku simpan sbb suma ada kat dya...dya la kawan aku yg betol2 wt aku kenal erti sahabat yang sebenar...weeyyy!!!!ak rndu sama KAMOOO!!!kalau aku p umah dya msti x tido smpai siang sbb msing22 asyik bercrta ja...almaklum la lama x jmpa kta kan...huhu...tpi lpas ney dh x leh nk tido sma2 lgi sbb dya dh merangkap tunang owg...aku bila lgi???hemmm(mood gatai my dh)...



~sahabat ku yang TABAH~


nama d beri SYARIFAH NOR ATIQAH SYED IBRAHIM...aku kenal dya masa sma2 form 6..
masa f6 byk masa aku abeskn ngan dya...lepak kt kedai bihun sup,lepak stdy,lepak p dating..hihihihi...
byk kenangan aku ngan dya..wlaupun baru kenal masa f6 dlu tpi kmi rpat sngt3 x mcm bru kenal...
aku kagum dengan dya..umur baru mencecah 19 tahun dah pandai handle 6 owg adik masa parent dya g tanah suci MAKAH...
skrg mak dya sakit lak...dya la ambik aleh tggungjwb jga adik2...tabah la wahai sahabatku..aku sntiasa ada utk kamu..wlaupun jarak memisahkan kita tpi kta ttap dekat...egatlah suma 2 ujian dari Allah..u kna tabah demi adik2 yg masih kecik(tacing lak)sob sob sob...
marilah kita sama2 berdoa mga mak dya cepat sembuh..



mereka la yang btol2 mmbuat aku kenal erti SAHABAT yg sebenar..ikhlas brkwan n ikhlas menolong...
x da mengutuk o mgumpat kwn sndri...
x da perli2..
x da istilah 'makan dalam' o 'makan beradap'
kalau ada yg x kena ja msing2 sma2 tlg prbtulkan..
MOGA IKATAN PERSAHABATAN KITA KEKAL HINGGA AKHIR HAYAT
SAYANG KAMU N KAMU SANGAT2!!!

No comments:

Post a Comment