Thursday, March 10, 2011

--->>diRi aKu 2011<<--

aku aku aku dan kamu...
teda lagi kamu dalam hidupku taun ini...
teda lagi istilah 'sayang' ak utk kamu...stop it!!
x apa aku x kesah suma tue...
ak masih hapy seperti dulu...aku masih ceria seperti dlu..hapy n ceria kan tagline hidup aku...
suda2 la ya malas dah nak egat cita2 lama...buka buku baru bakaq ja buku lama 2..ammbooi kasaqnya..

aku aku aku yang baru...baru ka??jeng3...huahuahua
x apa yang lama ka baru ka janji aku dah format atie n perasaan aku jadi yang baru...huhu
format??macam pendrive lak..
aku suka diriku yang sekarang...tanpa 'cinta kamoo'..
walaupun kadang2 sunyi tapi aku sekarang sangat gembira dengan kehidupan aku tanpa kongkongan kamooo
aku hapy sekarang....

aku aku aku...apa lagi ya nak cakap...
uurrmm...maap ya sekarang jarang ckit nk masuk c ney...bz sngat sem ney..
tido makan pown x tntu...jadual clas x yah ckap la full gila...
da 1 arie dari jam 10 pagi sampai la 10 mlm...
kalah bes student tpi aku ttap gak x leh jadi mcm bes stdent..
dah2 la merapu ja..
k la nak cau dulu..nak g labrry da dscssion..
nt lewat kwn2 marah lak...
bye2..ASSALAMUALAIKUM w.b.t....(n_n)


No comments:

Post a Comment