Thursday, April 21, 2011

duhai hati..!!!

mood::malasnya nk study..
note::SISTEM N TEORI PSIKOLOGI..mls lew..
*apa lagi masuk belog la kejap refresh otak..bole ka cm 2..huhu..

exam start arie selasa ney..
2 subject 1 arie..bes gila(hnya Tuhan saja yg tahu)
pagi RESEARCH METHOD, then petang SISTEM N TEORI PSIKOLOGI...
2 2 x stdy lagi..bila la aku nk rajin ney..aadooiiyyaii...
hahaha..

tgah2 wt note S&T psikologi tba2 trpk something..
something 2 adlh jeng3!!hikhikhik..
x da la..tba2 trpk knpa hati ney cpt sgt letak hrpan kt seseorg when kta da suka kt dya..
even kta da taw owg 2 da berpunya n kta da taw owg 2 x kn sama sekali suka ngan kita..
mmg la mula2 2 kta da mind set 'KAWAN' tpi lma2 jdi suka..
suka dgn cara dya, suka dgn prngai mnja dya..suka mcm2 la tntang dya
ish3!!truk btol hati ney..neyh la padahnya  susah sgt nk suka kt owg bila da suka 2 ssah diri sndiri gak
aku sedaq sapa aku..mmg bkn cita rasa dya..asa sedey!!bak dlm lirik lagu mawi::
"aku sedar siapa diriku, aku dah tahu siapa aku
aku sedar dan merasa malu, aku sgt la mahu brterima kasih"

tapi sekarang aku da ok..da set balik da otak aku ney..da bole trima sumanya..
asa mcm betapa bodosnya aku bole asa mcm 2..
tapi kan asa2 aku suma owg penah asa kan apa yg aku asa kan2..
bongek btol..!!huahuahuahua

begini la naseb diriku yg malang...(gila)
ok2 cukup..aku nk mula stdy balik..
lama2 kt c ney nt x jdi keja lak..
cian parent aku kt kmpung  support aku mahal2 kt u ney aku maen2 lak..sedaq diri pown.. 
so apa lagi study la..x pyh nk brcnta cintun ney...nt2 da la 2 putera raja kaya raya mai masuk minang...
bkn raja kapor ok!!!
angan2 tggi sgt 2 yg x penah nk da bopren 2...
berpegang pada kta2 ney::
jaNgan meNyayaNgi oRaNg yaNg kiTa saYang Tp saYang paDa yaNg meNyaYaNgi kiTa...

No comments:

Post a Comment